שר המשפטים לשעבר: "שופטי בג"ץ משרתים את האידאולוגיה של השמאל"

    אייל ראובן 1 Comment on שר המשפטים לשעבר: "שופטי בג"ץ משרתים את האידאולוגיה של השמאל"

    שר המשפטים לשעבר חיים רמון לבצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר": "אלה שתוצאות הבחירות לא מוצאות חן בעיניהם נזעקים נגד פסקת ההתגברות. צריך לחזור למערכת משפטית שהייתה לפני המהפכה של אהרן ברק. בית המשפט היום משרת את השמאל" | האזינו

    צילום: פלאש 90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חיים רמון, מי שהיה שר המשפטים בעבר, שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם בתכנית "מהדורת הבוקר" והתייחס לתוצאות הבחירות: "שני דברים הביאו לתוצאה הזו בבחירות. האחד, שלפיד התנגד להוריד את אחוז החסימה, למרות שהיה יכול להיות רוב למהלך הזה. השני, ששני מפלגות בשמאל והערבים לא עברו את אחוז החסימה. הניצחון היה ממש צמוד".

    "אלה שתוצאות הבחירות לא מוצאות חן בעיניהם נזעקים נגד פסקת ההתגברות. צריך לחזור למערכת משפטית שהייתה לפני המהפכה של אהרן ברק. בית המשפט היום משרת את השמאל. לדוגמא השופטים שביטלו את החוקים בעניין המסתננים, אין להם שום הסמכה לעשות את זה" אמר רמון.

    "הכנסת תגן על מיעוטים יותר מבית המשפט העליון. שופטי בג"ץ פסלו חוק של מס על דירה שלישית, כי הם החליטו שחברי הכנסת לא קראו את כל התוכן. על איזה מיעוט זה מגן?" תהה רמון.

    "השופטים פועלים לפי השקפת עולמם ומקדמים את האידאולוגיות שלהם. הם צריכים לפתוח מפלגה ולהתמודד לכנסת. בית משפט צריך לשפוט לפי חוקים, הם דנים בחוק יסוד (חוק הלאום) אין להם שום זכות לשנות חוק יסוד".

    "השמאל של היום וויתר על כל הערכים שלו. הערך היחיד שיש לו זה רק לא ביבי. העבודה הפכה למפלגת נישה, גלאון אמרה ב 2019 שמרצ והעבודה סיימו את תפקידם ההיסטורי, מי שלא הבין את זה אז יבין את זה היום".

    על מפלגת העבודה בה היה חבר בעבר אמר: "זה ממש לא מעניין אם מרב מיכאלי תמשיך או לא. זה ממש לא מעניין להתעסק במפלגה שהיא כבר לא רלוונטית".

    האזינו לריאיון:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      היום( ליל רביעי ) בשעה 20:00 מתאחדים בכל העולם לומר תודה לבוראנו על החסד הגדולל שעשה עימנו , כולם אומרים נשמת כל חי (פרסום בערוצי הקודש)